повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Строки повернення і обміну.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару
покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня
підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав
споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару
проінформувавши по контактному номеру телефону (095) 095 20 25 про повернення.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям
тощо,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- відсутні сліди користування.
Повернення відбувається службою доставки "Нова пошта" за тарифами транспортної
компанії за рахунок покупця, або за адресою: 49125, м.Дніпро, вул.Донецьке шосе 124.
Нова пошта: м. Місто, Відділення №90, вул. Терещенківська. Отримувач ФОП Танцюра Яна Вадимівна тел. (095) 095 20 25.
Повернення коштів відбувається між Клієнтом та Продавцем шляхом :
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення
протягом 48 годин з моменту отримання товару.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність
очікуванням, Клієнт може здійснити повернення товару проінформувавши по
контактному номеру телефону (095) 095 20 25.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші
24 години після отримання товару Клієнтом, повідомленням на електронну пошту
зазначену на сайті магазину, або по номеру
телефону зазначеному на сайті.
Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, службою доставки "Нова пошта" за
тарифами транспортної компанії
Нова пошта: м. Місто, Відділення №90, вул. Терещенківська. Отримувач ФОП Танцюра Яна Вадимівна тел. (095) 095 20 25.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в
обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що
зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають
поверненню та обміну.
Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню: вироби, що гравіювали по Вашому індивідуальному замовленню.
Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним.